Ny vecka

Hösten viner runt knuten.
Nu går det bra att sätta igång att ha stall mössa ❤️ äntligen
Håret behöver vila lite från alla snoddar.

Ledig måndag idag.. så jag tog tillfället i akt & gick till frissan något som var extremt behövligt.
På med mössan och nu väntar stallet resterande timmar av dagen

Jag har varit likt en berg o dal bana .. pigg trött extremt pigg.. less glad.. social och mindre social!
Tror jag behöver något kul att se fram emot…
Frågan är bara vars jag lägger krutet? 
Vad vill jag , vad är mest kämpigt? För det är roligast 🤣 
Igår hade jag en riktig jag kväll… över tre Tim på hästryggen
Kalven i skogen , lång ute ritt helt själv . Så himla skönt
Krukan ett dressyr pass i ridhuset.. gick bra över förväntan 😍
Och sen lilla Svante.. Att en vild liten ohanterbar skit kan bli så fin & lugn. Ruggit vilken resa han gjort.
Från att kastat lasso för att fånga till att möta upp först med att få komma in o jobba.. att varit livrädd för allt! Rörelser. Täcke . Borstning.. allt 
Till att göras i ordning för ridning & desutom ridas i ridhuset dem enklaste vägarna 🙏

Man glömmer lätt hur det gått framåt i utvecklingen.

Ha en fin måndag 
Mitt stall väntar ✅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0