Ledig helg

Utan ett enda måste efter en galet körig augusti.. är jag ledig hela helgen.
Lite konstigt faktiskt.
Har jobbat så mkt och alldeles för mkt.
Snittat säkert 10-11 timmar/dag
Ridlektionerna har kommit igång. 
Ponnysarna är positiva & är glada över pyssel & omvårdnad.
Jag fick till sist stallet städat & sadelkammaren i ordningställd. 
En hage som bedömts för liten byggdes om till dubbel så stor och ser ut att vara finaste nu. Jag har svårt att hinna med på studs & på våren är det svårt att göra något i leran & frosten i backen.
Ridbanan är målad av våra duktiga stall tjejer & staket byggt vid parkeringen 
Det händer grejer mest hela tiden även om jag tycker det går sakta. 
(null)

(null)
Hösten börjar ta fart 😍
(null)
Jag har börjat jobba en del tidiga frukostar vilket betyder att dagen startar 04:15 
Då kan det bli tokigt… hur jag lyckades få på mej en svart v stövel & en brun h stövel? Desutom sa ingen något 😅
(null)
En nyinflyttad tjej i massiv form (inte min)
(null)
Grymt stor hage blev det 

Litet axplock från min vardag 

Idag ska vi nog hitta på något kul iallafall 
Vaknade av att båda kidsens dörrar var stängd vilket innebär att alla sovi här i natt ❤️


Ha en perfekt lördag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0