Fönster tvätt ❤️❤️

(null)
Sån fantastisk känsla av att alla fönster i huset är tvättade…
Jag passade på att tvätta gardinerna samtidigt. 
Lukten av damm är borta..hiihii..
Jag har ledigt tre dagar i rad.
Som jag längtat efter en paus i livs hjulet.

Kanske hinner jag städa lite ,, sova extra,, rida nån fler häst,, och kanske även bara njuta av att inte göra något alls.

Har haft ett lite för högt tempo nu ett tag & jag märker av hur det har sinat av ork.. att hålla modet uppe.. att behöva tänka på allt hela tiden, för det mesta njuter jag av det!
Men nu saknar jag stillheten & tystnaden.

Maten denna vecka har bestått av kållåda med rårörda lingon 😍 grymt gott men oxå nyttigt.
Fast inga andra i detta kollektiv tycker som jag  & istället ätit något helt annat.

Så fantastiskt sugen på en bastu & badtunna i mörkret ikväll.. om jag orkar så blir det så.


Ha en fin lördag ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0