När inget blev som planerat

Oj vilken välplanerad helg vi hade.
Som alltid så börjar jag redan i början av veckan med att planera hästar och träning för dem,, hus städ,, egen träning ,,jobb osv gick som smort fram till torsdag kväll…
Allt blev galet. Inget som vi planerat blev rätt..
Slutade med att Nettan åkte t Stockholm medans vi for åt andra hållet och tog en natt i oulo istället 🙄
En bortkastad semesterdag… ett hotell som  bokats i onödan i Stockholm
Däck byten på bil i onödan.. ja alla onödiga ting vet jag nog inte ens.
Hursomhelst så blev hotel Lappland i oulo ett istället för att tjura hemma..
En middag med tid att sitta i lugn och ro.. inget som väntar strax.. vilket annars är vardagsmat  (null)

(null)

(null)
Det är bara inse att det inte blir som tänkt .. lättare att bara tänka om och göra något annat av möjligheten .
Igår sov jag allt jag kunde… hämta hem energi… det behövs batteri laddning då å då.
Idag är det lite städ på agendan … maskinhallen behöver en liten uppfräschning.
Jag har strött ut lite väl mkt häst grejer där.
Och nu börjar maskinerna behöva tak…

Ha en fin söndag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0