Fredag frostig morgon

Jag skulle upp tidigt, hĂ€r sitter jag đŸ˜”â€đŸ’«
Tröttheten tog över.. 
ledig nu förmiddagen & jobbar kvĂ€ll i baren 
Det Àr nÀstan varje helg jobb..
I lÄgsÀsong blir det en hel del annat utöver bara servering & service.
Vi i iordningstÀller lokaler inför hög sÀsong,putsar as mÄnga glas,, röjer alla hörn & stÀdar extra noga .

Men dĂ„ & dĂ„ har jag en helg ledig.. nu planeras ledig helg utanför Haparanda.. drömmer om london el nĂ„n shopping stad.. el varför inte en varm strand.
ska bli kul med omvÀxling, dock blir det inte denna!
Gymmet vĂ€ntar pĂ„ stĂ€dning & jag tĂ€nkte sjĂ€lv hinna trĂ€na ett pass đŸŠ”
Sen det sedvanliga fredags stĂ€det i hus & stall
(null)
Tog en lĂ€cker bild hĂ€r en kvĂ€ll pĂ„ isa 😍
TÀnk hur grönt det Ànnu Àr fast det redan har kommit till oktober.
Oktober för mej har inget speciellt alls, men det kan bli en trevlig mÄnad tÀnker jag!

Katten har pratat mest hela natten.. kurrat o h jamat hela tiden.. det blir inte mkt till sömn av det.
Peak har 50% pÄ hela butiken och jag kunde inte lÄta bli att kika in dÀr igÄr.. sÄ det blev ett besök.
En hoodie kan man vÀl inte ha för mkt av.
GÄ och kika ska du se, nÄgra av fÀrgerna var riktigt lÀckra.

NÀ nu Àr det bara klÀ pÄ mej och se hur mkt stÀd det behövs pÄ gymmet.

Ha en fin fredag ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0