Vintern biter i kinder å tår

Det börjar verkligen bli vinter nu.. minus 15 minus 5 minus 17 , kalla vindar och dåliga kläder 😵‍💫
Ett riktigt ylleställ,, varma men smidiga handskar, varma ridskor.. & gott kaffe ☺️ då borde man överleva vinter månaderna..
Men vad har jag istället satsat på 🤣🤣🤣 jo en walk in closet…
(null)
En början på en fantastisk garderob.. 
men gisses vad jobbigt det är att kasta & städa i kläder.. så mkt bra att ha.! 
El sånt som är nästan oanvänt men från en annan tid & annat liv.. behövs det ,,igentligen inte.
Jag kämpar på med samvete och iordningställa det jag faktiskt behöver Och som blir använt.
Julgranen är redan på plats.. aldrig hänt tidigare.. inte så tidigt.
(null)
Och bilden blev ju toppen .. 
barnen har sovit hos sin far och huset är så tyst,, jag har sovit som en klubbad säl 🦭 
Tystnaden verkar ge sömn delux.
Har Inge jobb nu att prata o denna månad vilket gett extra timmar för annat,
Jo imorgon har jag en inbjudan på munskänkarnas mousserande viner som jag ska delta på. Är förväntansfull och har faktiskt läst på lite grann för att vara med lite åtminstone. Jag gillar viner och dess historia 
Finns en i varje flaska 😍 
Fast kylan bara vill ha mej i soffan under en filt så har jag tagit mej ut och gjort stall med allt det innebär,, blir många hinkar vatten att bära ut nu.. och med maten i magen & kaffet i koppen så skriker abstinensen att ängarna är fantastiskt vackra från hästryggen.
Så det blir ett försök iallafall … ler…

Ha en fin dag där ute ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0