Såå kallt 🥶 redan

Borde november vara så HÄR kall??
Kylan biter så hårt!
Motivationen försvinner på sekunden du går ut.. bara att få ut hästarna tar kål på mej
Men vackert är det ändå
(null)

(null)
Bilen visade endast 21,5 
Så det borde inte vara kaos ännu
Men nä idag har jag bara eldat & värmt stall/garage 
Vattnet i fikarummet hade fryst under natten.. för givetvis glömde jag lägga element på igår kväll
Nå jag har ju haft att göra iallafall!!
Mitt stökiga hus städar inte sej själv & jag är seg på det….. kläderna är flyttade en våning upp och jag är inte van ännu.. så det blir lite knasigt när jag ska hitta något.

Jag är så sjukt sugen på ett extra jobb.. men vars? & vad? 
Något jag ännu inte gjort… ett extra då å då
Nya möjligheter och nya ansikten.. undra vad bara.

Snart är det redan december med allt det innebär… jul..mat..klappar.. ljus.. musik… ja vad är det bästa?

Jag sitter inne och trilskas och vill inte ut och frysa ännu… men på 2timmar börjar lektionerna så då är det bäst att vara ute 🤪

Ha en fin fin kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0