Nu är det väl ändå på tiden

Äntligen tog jag tag i kaoset ,, den där garderoben som är ett litet projekt och ont måste… från långt tillbaks var det tänkt till jaktrum.. men jagar gör jag ju inte 😵‍💫 och grabben är inte ännu i behov av det..
Så nu blir det walk in closet av den..
Men jösses vad svårt med snedtak och korta väggar, 
Det får Lösa sej med tiden & behov av förvaring.
Men början känns riktigt bra.
(null)
En byrå blev starten.
Och med det kom jag igång med julbestyr tidigare än någonsin.. jag lär ha fullt jul i huset redan i början av december 🙈
Det är lite mindre jobb nu i november på hotellet & jag kan istället fokusera på hem & gym.. trimma energifyllda hästar & kanske har jag en gnutta förhoppning att påbörja skidträningen så fort det tillåter.
En plan är bra att ha. Sen vet väl alla hur det går,,, hiiihii,,,

Vintern har startat bra iallafall ❤️ 
Jag är nog en vinter människa lite iallafall..
Även om jag mest gnäller att jag fryser..
Men bortsett från det.

November är en fin månad.
Vad har ni för planer för månaden?

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0