Godmorgon

Kaffet är redan kokat.. och strax är gröten i magen 
Det är jobb helg & först ut ikväll är en AW med G&T ,, tur att gin o tonic är lätta o blanda..
Däremot förstår jag mej inte på hur folk kan tycka om dem!
Kanske för att att jag själv inte tycker om sprit.
Nåväl det blir nog rätt skoj!

Jag lider ännu av ont i övre rygg.
Sömnen är så kort eftersom jag vaknar av smärtan. 
Och igår somnade jag av utmattning i soffan redan 19 tiden
Sömnbrist!!!!!
Men jag får tysta tidiga morgnar 😅😜
Jag som annars sovit ihjäl mej på morgonen & snozat delux många gr ,
(null)
Det lyser ute av massa todo grejer..
Och strax börjar det bli dags för att klippa gräset oxå .

Ha en fin fredag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0