Söndag morgon

Det kan vara svårt att välja vad du ska göra på en dag..
Om timmarna tar slut mitt i! Vad gör man .
Igår var en dag med rätt mkt flyt..
Upp rätt tidigt, och gjorde stallet.
Fick hem kört spån från resursverkstan som jag glatt testade igår i boxarna..
Jösses så länge sedan det var lös spån jag skottade i kärran.. lite nostalgi känsla,
skulle vara bättre för miljön att använda det istället för spånbalar inpackade i plast.
Inte lika mkt skräp heller.. men förvisso mer jobb & ja jag ska se idag hur boxarna ser ut .
Vi fyllde på med sand i ridhuset & ute igår.
Så nu väntas att tiden räcker för att fylla på fiber bara.
Skönt att det redan fanns hemma,, det var inte jätte lätt sist att få det från Holland 

Sen städades gård och ytor runt igen,
Känslan du vet när det känns stökigt… inte bra enl mej 🤪
Bara att klippa gräset var ju trevligt med en annorlunda klippare.. 
lite som att cyckla full 🥴 innan jag kom på hur den körs …hiihii…
Det var bal igår oxå .. otroligt nog var jag ledig. 
Red krukan innan det blev bestämt att vi skulle på bio.
Bio … det har nog skett på 90 talet sist !
El i Norge 🇳🇴 dem har grymt bra i Trondheim 
Hursomhelst så blev det bio istället för att rida massa hästar på rad 😜 vilket mest troligt annars skett en lördags kväll 

Resultate av hela dagen var en däckad jag i soffan , som sov bort hämtningen av N från jobbet ,, vilket Jonas gjorde istället 😅
Istället är jag uppe nu tidigt & tar stall och resten sover tills dem vaknar i vanlig ordning.

Ha en fin söndag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0