Godmorgon där ute

(null)
Den är lika varm som det varit hur länge som helst känns det som 😋
Sommar är bra, men jag upplever lite stress..
Det finns liksom så mkt du vill göra men klockan och dagarna är för korta 😵‍💫
Och jag tror desutom jag är lite för spontan för mitt eget bästa..
Igår tex.. det gick i ett sånt galet tempo..
Mellan hästar och hagar 
Till gymmet & fixa & trixa ,, igår köptes det in fläktar på kunders begäran, bra att dem säger till.
Eftersom jag själv alltid är mer el mindre nöjd, men klaga på någonting är inte min grej .
Har funderat på det där då & då.
Vissa bara klagar på allt,, maten är kall.. affärerna har dålig service.. smutsigt i lokaler.. 
hur mkt som helst kan vara fel…
Men varför? Är det inte jobbigt att leva så?
Att orka vara arg.. det gör dej 🤢 sjuk.
Att alltid se ner på andra.. och höja dej själv?
Tror du det gör dej lycklig?
Att gå på ett jobb du inte trivs med? Vem lider mest! Du el dem ;) 
Tillbaks till tänket… varför går jag mest omkring med känslan att livet är bra.. det är okey. Försök se allt positivt på något sätt, det finns något du bör lära dej av allt som serveras.
Ångesten av allt möjligt .. den kan nån annan bära ifall dem känner att dem kan ta den,,, där är en ny sak… vill du bära den el vill du göra allt för att låta bli😄
Och har du med handen på hjärtat gjort allt för att inte vakna till en dålig känsla .
Tänk på den.

Ha en fin dag nu 
Och ta tag i den 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0