Som en överraskning

Nu Sitter jag här med huvudet tungt,snorig & små förkyld..varför? 
Jo givetvis ledig i tre dagar.
Inget gym , inget hotell, inget hästeri, bara norrländsk luft.. fiske .. och med min tur i spöregn 😵‍💫🤷‍♀️
Det spelar ingen roll.. jag kan nog ligga i sängen 18 Tim om regnet öser..
Barnen får fiska ..
Det har hänt en del runt oss igen..
Sånt som antingen pushar mej framåt , el bakåt 🤪  energin säger framåt  om jag ska gå på magkänslan
Fick en sån fin kristall lampa av en helt underbar människa .. ni vet när någon sprider sån galen energi så man blir glad.. det är vardags lyx 
(null)
 
Tänkte först att dem ska hamna i garaget men nu funderar vi på trappan upp till våningen

Jag har en städa undan period nu … 
Sälja det som säljas kan… så som båtmotorer dem åkte igår.. tänk det gav minst 1,5x1,5 meter fri yta…. 
Vinbärsmaskinen åkte igår.. den gav sååå mkt plats så wow..
Det rullar på lite nu…
Istället söker jag en ny beggad äldre mindre fungerande traktor att ha som nummer 2 
Shit vad jag fått lära mej att tänka och skruva..
När det var "före" denna tid ,, behövde jag inte tänka nått alls.. det löste sej ändå.. det lagades nog hit å dit.. el planerades o bara gjordes . 
Nu när jag gör det så har jag lärt mej galet mkt. Såå kul .. även om det bitvis är tufft. Irriterande,, så är merparten så kul.
Att känna att jag gjort det själv .
Som när jag tog hit teknikern pga slåtterbalken.. levererar felet åt han.. och känner mej sjukt dum!
Han behövdes ju inte . Felsökningen fixade jag  medans han stod och undrade om inte mina naglar var ivägen 🤣🤣
Nettan är galet bra på dem …
(null)


Äh .. ids inte tråka ut dej..
Här kommer ett axplock med bilder istället

(null)
Treiler besiktning i ötå 😝
(null)
Himlen var magisk igår " innan regnet"
(null)
KGB.  Jobb vy ..från sidan kunderna ser det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0