Hö tider

Första gr någonsin jag inte gör något,, jo annat som att täta badtunnan med silikon & byta handtag på dörrar, städa handla & hålla lektioner .. jobba på hotellet el gymmet…
Men !!!! Inte en enda timme i traktorn, el något med höet 😵‍💫
Underlig känsla, Jonas har fixat allt!
Eller jo jag köpte en hö bals maskin, det gjorde ja 😜 
Inte testad ännu … men hursomhelst så har jag haft en fantastisk dag. 
Ridit, både själv och med elever.. jag har handlat & ätit middag hos mamma och haft besök från Stockholm,, vi har tagit oss till karsikkojärvi och solat och Wilma badade .
Ett glas bubbel med jordgubbar blev avslutet på dagen så trevligt att ha en "normal sommar dag som alla andra ibland "
(null)

(null)

(null)


Imorgon startar min jobb vecka 
Det är fullt ös medvetslös med classic motor meet .. långa dagar & as högt tempo!
Men fantastiskt kul att jobba på ..

Ha det gott 
       ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0