Jösses nytt år redan

(null)

(null)

Här går det fram i 100 knyck
På riktigt med sånt tempo så jag börjar känna att det är läge för att bryta tempot innan jag tappar nått viktigt på vägen.
Jag har jobbat på hotellet på kväller/nätter
Försökt hålla stallet rullande på något sätt..
Gymmet börjar ta form nu.. snart ev kan jag få öppna upp för allmänheten 🤪🥰
Så ni förstår nog om jag inte är så bubblig på telefonen el via Messenger 😵‍💫
Jag försöker bara hinna "med " det som bör göras som dagligt  todo 
Men jag har ett problem som tydligen är svårt för mej att orka förstå
Tydligen finns ett ord som heter NEJ? 🙄
Jag använder det sällan.
Jag försöker istället ha kul på vägen…
Lite bilder berättar bättre hur det ser ut här 

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja blandade bilder
Nyår löshoppades 15 hästar innan jobb i festsalen för att fira in det nya året 
Därav lite större chans till lugnare hästar på natten
(null)

(null)

(null)



Lite uppdatering även om jag inte riktigt hann med att lägga tid på det 😵‍💫

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0