Jag kan ändra åsikt

Alltså denna lilla katt , han som mest troligt är en hon 🤣 
Den som är så yttepytte liten ännu .
500 hundringen som springer runt som ett yrväder.
Den köptes på färgen,, jag är lite avvaktande till katter.. falska.. så den fick inte vara helt svart … skäckar gillar jag. Finn nog ett kattrelaterat ord för fläckig katt..
Men häst folk vet vad en skäck är!

Nu vill Melker mysa på filten i soffan 
Och jag tycker det är varmast under filten, så vi tar en powernap 😍
(null)


Riktigt ärligt så är min kropp lite seg, den har fått sej en chock eftersom gymmet är klart och svårigheten att inte ta i så mkt finns.
Tränar mån-fredag men splittar på musklerna & lägger på konditions baserade övningar 
Ändå skriker kroppen aj aj..
Helgerna har jag bestämt vila.
För det räcker inte med en dag/vecka 
Desutom så har vi tid för annat då under tiden.

Hur gör du din träning? Och vad är träning för dej?

/kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0