En kall morgon

Det är kallt ute idag.. men det gör liksom ingenting.
Jag är varm inombords , har mkt att vara glad över 
Stolt har detta året gett vingar på olika sätt🥰
Ena kidzet tog körkort 😊
Vilken känsla att bli lite fri och kunna åka vars hon vill..
Den andra fick EPA kort och kan äntligen komma och gå på egen hand.. mamma el pappa .. 
EPA är ingen billig historia men väl värt gröt & ingen middag alla dagar i veckan ❤️
Utöver det så fick båda två skoterkortet gjort igår och jag behöver inte vara orolig att skotern körs olagligt.

jag blir så grymt stolt över att dem lyckas med det dem vill i livet.
Livet är inte så långt så man ska vänta och drömma bara.
Man får ta tag i det och leva i nuet.

Så lite kallt ute .. vad gör väl det?!
Desutom fick jag en värme väst av tomten 🎅 
Så jag kan ju prova den 😍

(null)



En underbar dag håller på att vakna .

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0