Dagen före afton

Orkade inte riktigt kliva upp när klockan ringde.. drog på det 30 min ..
Men så mysigt att kliva upp koka kaffet & huset är städat❤️ klapparna är under granen 
Redan så vi behöver bara baka idag om vi vill.
Funderar på om det är smart 🫣 
(null)

(null)

Det är inbokat ett par privatlektioner idag innan jag börjar med något 😅
Och kanske jag själv skulle börja rida lite på morgonen så orken finns..
En av årets mest uppskattade saker hände igår.. 🥰 min älskade transport är rullande igen.. ser fram emot att bli adrenalin lycklig-år -24 
Återta lite av mej själv igen.
Innan jag faller in i ingenting..
Det blir Såå kul! Sååå skönt… nästan ett år i misär utan Treiler ,, utan träningar,utan ett häst liv som jag mår bra av.. 

Låter som om jag inte försökt se över den,, jodå på alla sätt.. bara besiktningen är gjord x-antal gr…
Nu fick jag tag på rätt människa.. han ÄR guld värd om jag får den att gå igenom besiktningen….. jag är tacksam ❤️

Kaffet är både kokt & drucket och hästarna funderar nog på om jag kommer snart…
Så mysigt med lite tända ljus & tidig frukost.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0