Durkslagseffekt

Jag boostar & boostar energikontot..
Men det verkar totalt meningslöst.
Den bara försvinner.. all positiv energi bara puts väck borta.
Solen lyser varje dag.. & då borde ju man bli positiv & full av lust till bus. 
Men nä.. inte jag.. som oftast lyfter jag bäst i motvind.. el tror mej göra så!
Jag fick en personlig läxa .. gör tre bra saker om dagen.. något du blir glad av. 
Åh lätt match. Tänkte jag 🌝
Men vad är,el räknas in i att bli glad? Hur känner du exakt av glädje? Le kan alla. Även jag.
Jag har alltid tyckt att jag blir glad av små saker.. som när någon i min närhet blir glad över nått jag sagt el gjort.
När jag känner att jobbet blev galet bra, full koll på allt,, kanske överträffade jag någons förväntningar.. mina kidz , när man lyckas se deras glädje i något.
När huset är städat & luktar nyskurat .
Är det saker att bocka av på glädjelistan? 
El när hästen känns som en rullande miljon ?
Funderar man för djupt så blir man ju fundersam på det mesta ☺️

Hursomhelst så har jag varit & skruvat & skurat på gymmet idag..
Tagit mej tid att fundera på lite förnyelse där.. realistiska såna .. 
lätt att skena iväg.. 😵‍💫 finns ju miljarder av nyheter som bara är för bra..
Tur jag kan hejda mej .. lite iallafall..
(null)

Hur tankar du din energi? 
Vad gör dej glad och positiv? 
Ge lite tips 😅


Kram 🤗 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0