3 helt ordlösa dagar

Så trött ,, sjuk och slut av febern jag hade!
Det resulterade i otaliga dagar i sängen & soffan .. serierna avlöste varandra!
Så meningslöst…
Glad att ha stallet som tvingar mej ut & göra något,, något litet iallafall!
Idag startar jag som om .. i med finrexin & försöka trycka ut det sista i kroppen.
Vatten i mängder & lugnt se vars det går!
Telefonen meddelar att min användning gick upp 6% förra veckan.
Så kan det gå när man till slut inte kan sova ..
(null)
Vi hade vinprovning och ny meny genomgång förra veckan..
Och oj så gott !! Mums 
Massa gott att äta !

Jag ska försöka ta mej in och söka upp en del till en maskin som behöver bytas på gymmet.
Har sökt i Happis utan resultat, så nu är det Finland nästa..

Hoppas du får en bra vecka 🤗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0