Vilken vecka…

Fortfarande har jag flera dagar kvar på veckan,,det gör mej faktiskt lite smått rädd.
Den startade redan tidig måndag morgon med att grabbarna höll på att bränna ner lekstugan .. en olyckshändelse.. det gick bra ändå ,, på sitt sätt..
Om man ska se det från den bättre sidan 
….
Tis ons 
Var det mkt med allt ,, hem sysslor, stall jobb, städning 🧹 
….
Torsdag slutade med nästa barn och ordentligt skadad fot/fotled 
Efter en tung maskin hamnade på den.
Massa timmar på AKUTEN…

….
Idag borde jag varit ledig 
Men får köra in på jobb ändå pga att jag får hoppa in i Nettas plats..
Förövrigt en grym jobb helg framför ,, med stort Bröllop 💒❤️
Dem är så kul att jobba på.

….
Men jag känner att veckan ändå kunde få vara slut nu.
Få nolla den och börja på ny vecka istället..


Ha en fin helg ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0