Strul strul mera strul

Oj vad det har knutits knutar nu…
Ena olyckan efter den andra,,
Nu orkar jag knappt bry mej, har nog insett att det bara är att acceptera och kämpa på.
Istället för att tycka synd om sej så får vi bara se det som att vi lär oss på vägen!
Åtminstone har vi fått en del saker gjorda.
Organisationsnummer är klart och därmed kan företagandet starta 😍
Bara utreda i vilken ordning det går enklast och snabbast
Nu vill jag igång med gymmet.
Tänk att efter 2 månaders uppehåll få träna & svettas… som jag saknat det
Att måsta tömma sopkorgar, städa golv putsa och fejja… åh vad jag längtar 
Det börjar sakta komma ett ljus nu
(null)

En tripp på hööks igår resulterade i nya täcken åt dem små liven 
(null)
Bell blev så söt
Svante fick ett lite mindre sött täcke 
(null)
Men nu är det kyla på väg och då är det skönt med värme 

Insåg att fåglarna faktiskt är små tjuvar gällande fodret på täckena 🤣
Dem pickar ut vadderingen 🥵
Speciellt om det redan är lite små skavanker på dem
Inte så kul skulle jag säga!

Annars går väl dagarna i vanlig ordning fortare än jag hinner med.
Men skönt att ha något att göra iallafall 


Hoppas du får en fin fortsatt vecka ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0