Klockan har ringt tidigt

(null)
Det är skönt att kliva upp i mörkret.
Dagens agenda har ett A4 ,, inga stora men mkt smått att ta tag i 
En del helt oviktiga , som tex att jag vill ha en kruka Ljung på bron 
Andra lite viktigare, som att tanka bilen,,jag är en sån som kör tills det är på gränsen att klara sej.
Sen allt det vanliga ..

Har länge och väl tänkt mej en ny tatuering, motivet har varit klart i huvudet men inte ändå.. 
så nu då dagen kom för att göra den så sköt jag på det jag tänkte från första början . 
Istället blev det en annan som jag oxå haft i åtanke men som låg längre bak i prioriterings listan 🤭 
Iblan kan det vara bra att inte va så fast i sina tankar utan bara låta det bli som det blir.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0