Drömma kan jag väl

Det är lätt fuktigt ute nu… 4tim tog stall morgonen.. mocka sopa vattna fixa & två Tim lektioner.. 
sen då! 
Jo nu var det lunch… bästa var nog att maten bara var att värma.
Men oavsett är det tufft att måsta gå in smått blöt.. kall .. och veta att nu krävs lite bestämdhet här, om jag ska ta mej ut i tid för att rida en el möjligtvis två före jobbet..
Jobbet som  jag förövrigt har så pass koll på så den utsatta tiden kräver 30 min förtid om det ska gå ihop.
Kanske är jag för kontroll freak för mitt eget bästa,, men går inte ekvationen igenom så använder jag hjärnan 🤪 
Alltså börjar mitt pass 30 min före tiden på schemat.
Såå varför sitter jag här i köket med mösssn på, jackan på, och drömmer om ett hett 🛁 
Bubblande skum ,, levande ljus & ja en lugn stund..
För att det är fuktigt & kallt ute..
Jag tror väl att det känns mer motiverande om en stund ..asgarv…
Tänk om ni som drömmer häst, hade vetat vilket jobb & uppoffring det är ..
Då hade du nog valt en shinchilla i bur.. en katt el dammråttor istället .. alla dessa är okey att ha i huset 🙄 även om vissa är mindre attraktiva.
Nåväl… tiden går och jag får inse att badkaret står kvar där tills nästa gr…
En dag när tiden finns.. 

Ha en fin lördag ❤️


(null)
 Melker i påse ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0