Tidig morgon

(null)

Jag lyckades inte sova vidare..
Vaknar med tankarna på gymmet..
Så irriterad över hur sakta det går,, och hur mkt jag tycker jag har kvar ..
Vissa beslut är as svåra .. som att måsta ha färger el logga? ! 
Jag är väl knappast ute för att synas.. helst kunde jag bara öppna för sakens skull.. ha ett jobb att gå till. Lite rutiner. Träffa människor. Se till så resten av alla blir friska, glad & tränade.
Varför i hela fridens dagar måste det handla om pengar? El hävda sej el makt!
Förstår inte riktigt.
Jag hade tänkt mej ett jobb att gå till, likt det jag haft i 20år
Ett gym att träna på. Och närheten till det sociala nätverket alla behöver.
Jag blir så glad av alla kunder jag träffat genom ACTIC under åren.. alla bidrar till något!
Nu Vill jag ju bara fortsätta i samma glädje.


Ett annat uppvaknande är att FÅGLARNA är små rovdjurs kanibaler.. äter hästarna levande!
Påriktigt,,, så här ser det ut när dem kommer in på eftermiddagen,, jag trodde i min vildaste fantasi att det var pga dåliga hagar. Hårda knöliga el så
Men så fel jag har!
Började på ett häst täcke med att riva ut fyllning… sen såg många ut som små täckes vulkaner…
Nu har dem gått in i nästa fas.. söka protein
Lindade första hästens ben med resultat,, då blev nästa ponny offer,, lindade där med men då flyttade dem bara neråt ..
Tji… jag försöker iallafall besegra dessa rovdjur . Just nu resultatlöst… igår åkte mygg spray på så får vi se..
(null)
 
ny dag nya utmaningar ..


Ha en fin morgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0