NITTONDE NOVEMBER ❄️

Det är iallafall vitt ute nu, förvisso 
hårt och knövligt under.
Knövlet kommer ställa till det!
Men blev lite galet svårt att undvika.
Jag hade ett litet oflyt med det mesta under en vecka..
Det var tokigt mkt som hände en och samma vecka

Pojkarna skulle sova i lekstugan,,, det blev lite missöde med en värmefläkt ☄️
Sen strulade massa annat på gården
Som elen till ridhuset,, bara felsöka & gräva delux… nya kablar 
Sen var sekunden framme för en fot som var på fel ställe , vilket gav 5veckor gips
Så jaa… här jobbar vi på i motvind.. storm skulle jag säga..
Men inget vi inte löst.
Men tufft var det kan jag erkänna🤭

Men hur läste jag någonstans?
Nått om 
I motvind lyfter man bäst 🤔
Kan det ligga nått i det är frågan.
Idag är det iallafall vitt ute 

(null)
 
Fast inte mkt.

Men lördag hela dagen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0