Lite gråa dagar

Häromdagen var det vitt igen när jag vaknade.
(null)
Och väldigt grått med kalla vindar…
Suck delux.
Allt vi nu behöver är lite sol & värme så energin återkommer.
Den är inte borta, men min klocka har för få timmar för mig!
Är det något jag INTE prioriterar bort så är det nattsömn … utan sömn inget liv.
Nästan som ingen häst utan bra hovslagare 😇

Jag har hunnit med att förkovra mej under en tid nu.. 
alkoholens ursprung & inverkan.
Alkoholutbildning..
🍷 vin utbildning 🍺 öl utbildning 
I spendrups anda 
(null)

Hjärnan är lite trött och undrar om nått fastnat 🤪

Lite lektioner & stall har givetvis funnits med här och där när tid funnits 😵‍💫
Tömkörde en fantastisk ponny igår kväll!
Unghästar & barn är nog rätt lika ändå 
Som svampar 🧽 ju mer du vattnar desto fylligare & stadigare blir dem!
Det är klokt att vattna på dem 🤣
Gamlingar torkar ut oavsett  …. Inte stor vits att kämpa ..asgarv!


Ha en fin torsdag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0