Vilken vecka det var förra veckan

Jösses vad många timmar det blev… självvalt givetvis.
Men räknade med att jag kommer att orka igenom den eftersom isbrytaren var något helt nytt för mej 🤪
Det var en riktigt häftig upplevelse!
(null)

Det var intressant att se hur mkt som händer på båten, tre våningar minst .. gångar & dörrar  
Hit och dit ( lätt att orientera bort sej)
Men att tappa bort mej själv är jag van vid .. ler…
Sen var det givetvis Actic .. gym & träning 
Två kvälls/natt pass på Hotellet 
(null)

(null)
Som sagt en grym vecka bakom mej.

Trött på söndag var ett faktum, men rätt skönt att bara slappa 

Utöver allt det var det givetvis stall och hästar 
Med lektioner osv…

(null)
Försöker få iordning konditionen på hästarna så jag kan ta ett steg till i min trappa ..
Saknar träningar & tävlingar…
Corona har stoppat lite för möjligheterna.
& latmasken tog nog över 😝

Bättre sent än inte alls att börja om 😇


Ha de 
   ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0