Icebreaker

Wow vilken dag 😍
Jag Ă€r inte den som motstĂ„r Vare sej jobb el Ă€ventyr .. Att desutom lyckas med bĂ„da pĂ„ samma gr Ă€r ju toppen av is berget!!

Började min dag strax före 06:00
DĂ€refter stall stĂ€d och han desutom rida med en bokad kund 😇
AlltsĂ„ var stall / hĂ€star & jag klar för Ă€ventyr pĂ„ bĂ„t kl 11:00
Galet vad man hinner om man vaknar i tid & desutom utnyttjar tiden rÀtt!
Isbrytare var en nyhet för mej,, & Àrligt sÄ kÀndes det som i en film .. efter passet & bara jag var kvar och stÀdade bort mitt stök ..
Lite som en skrÀckis..
Och visst han jag med att bara vara jag pĂ„ vĂ€g hem
asgarv
 köra vilse Ă€r mitt andra namn.
Hur kan man ens lyckas tappa bort sej sjĂ€lv đŸ€Šâ€â™€ïž

(null)

(null)


SĂ„ himla kul đŸ€©


Nu sitter jag pÄ mitt vanliga jobb pÄ gymmet & undrar vad som hÀnde!
Nog Àr det vÀl normalt att börja dagen kl 06 och avsluta 22:00
Prova göra nya saker i ditt liv.. pĂ„ en gĂ„ng nĂ€r du kan el fĂ„r erbjudande. 
Lovar 
. Det höjer energin ..
Och man blir galet glad & lycklig 
Helt plötsligt ser man allt med nya 👀 
Den trÄkiga salladen pÄ jobbet var fenomenalt god i dag.
BilfÀrden var för kort , eftersom musiken i radion var sÄ bra.
HÀstarna sÄg extra mysiga ut i hagen.
Eftersom jag inte sett dem pĂ„ flera timmar 
Och ridturen pĂ„ morgonen fick mej att minnas den tiden nĂ€r jag kunde rida i solen 
AlltsĂ„ det finns sĂ„ mkt att vinna pĂ„ att göra nya saker , Ă€ndra rutiner, 

Ha en fin kvĂ€ll 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0