Det här med att städa

Jag har totalt missbedömt mina egna begränsningar…
Jag sa på söndag att jag absolut inte ska städa denna veckan… jag skulle bara helt enkelt låta bli!
Hur lätt var det då!?
En liten runda in i grabbens rum är ju som att bara gå en snabbvisit in på Ikea ..
Ut kommer man med allt möjligt & helst inget man trodde fanns där 😝
Tex tallrikar glas handdukar ja det mesta du kan behöva 🧐
Ett toalettbesök äter minst 20 min av min tid 
Jag måste nämligen ha köpt fel märke på tvättkorgen.. det är nå fel på den.
Har inte nån botten liksom.. alltid tvätt 🧺 
Oavsett hur jag försöker låta bli att byta kläder. 24:a 7
(Tro inte nu att jag hoppar dusch och klädbyte..) 

Diskbänken i köket får man oxå nästan skotta sej fram på… fast jag tömde den innan jag gick ut i stallet för jobb där..
Konstigt eftersom jag inte använt några glas el bestick.!

Påminner mig själv återigen om vad jag hade bestämt på söndagskvällen.. inte städa huset 
Och hur väl lyssnade jag då?

Nu sitter jag här och undrade vad som hände 
Två av tre dagar har jag städat 🧹 
Tycker ni det går bra 
Lite Lotta på Bråkmakargatan över mej.. 

Ja ja 
Ingen å skylla på den här gr heller. 

Ha en fin mitt i veckan dag allihopa 🥰

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0