Jösses bara en dag kvar på veckan

Med andan i halsen klev jag upp i måndags med vetskapen att veckan är full… full som i fullbokad.. fullare än att tre minuter får gå fel!
Jag har jobbat mer än mkt.. det har varit skoningar på hästar.. veterinär.. möten.. ännu mera jobb..
Timmarna borta är fler än hemma
Men vad gör det ,, eftersom det rullar på fint ändå..
Har en ponny som fått en reaktion på stelkramps sprutan.. blev en bula på halsen & stel delux…inne på 4:e veckan nu 🙄
En ponny som aldrig varit Varesej halt el sjuk under min ägo (7år)  skumt!!
Så dit har det gått lite energi
Idag har vi byggt hagar ,,, huva!
Och städat?? Självklart 😍
Blommor är fint .. passar alla dagar i veckan 
(null)

Lite vardagslyx 

Solen kämpade på bra när jag körde hem från jobbet 

(null)
Undrar just hur morgondagen blir ..


Ha en fin söndag ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0