Värmen är grym

Huset är så varmt så det är olidligt..
Om jag bara kunde lagra den så hade jag behövt den på vintern .
För då är huset kallt istället 🤣

Igår fick jag för mej att pengar på hög är mkt dåligt,, ingen kommer ändå göra nått som jag hade gjort av dem om jag inte gör det själv!

Där av blev det nytt ute bord & stolar,,, dem andra hade hängt med ca 10 år och gjort sitt.
Och en otroligt mysig häng stol till bastu altan 

(null)
Resten av min lediga dag gick åt till att leta något jag gömt undan på ett väldigt bra sätt…
Alltså bättre än jag själv kunde komma ihåg 🤣
Hittades sent på kvällen.
Men då gick det inte att göra det pga ⚡️ ⛈ 
Så kvällen blev riktigt tidig 
Och morgonen lika så!

Hoppas på friskare luft idag .

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0