Redan torsdag

Ligger och försöker låta hjärnan vila medans kroppen smälter lunchen ..
Livet går lite väl fort nu.
Mest troligt är det nog en riktig Berg & dal vagn av värsta slaget som jag satt mej i 😅
Red två kusar på lektion igår.. svetten rann på mej.. hästarna undrade nog vars Hanne var och om min hjärna inte fungerar riktigt 😜
Kändes som koordinationen inte satt.. ett flaxande hit och dit.. jag tyckte minsan jag gjorde så tänkbart rätt det gick.. asgarv..
Tur inte det finns läktare med ögon på här..
Kan inte sett direkt vackert ut.
Men det är förvisso helt okey att veta att jag inte är så konsekvent som jag intalar mej.
Gör om gör rätt heter det väl!
Tycker bara lite synd om tränaren ..
Han har att göra!!

Fast soffan den vet jag hur den fungerar..

Och jag vet att det bara är att bita i det sura äpplet och sätta sej upp och nöta..
Finns inget att kämpa med så är det ju tråkigt..

Huset är rätt tyst med bara ett kidz hemma ..
Nästan för lugnt.. jag är inte van att inte behöva söka lugnet.
Lättare än lättast att hålla ordning.. 
Kaos fritt med andra ord 😍

Ha en fin torsdag 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0