Nya restriktioner

Hur ska vi lyckas få ett fungerande samhälle ,, dessa mindre begåvade som inte följer restriktionerna ,, 
Bara för att du fått en el tre sprutor är du ju inte safe att springa kors & tvärs utan att desutom sprida det vidare…
Många fel blir galet svårt…
Handlingarna ger konsekvenser..
Nå väl!
Nog om det..
Julen och nyår har passerat med fart…
Jag har verkligen passat på att träna på att inte göra någonting alls ..ler.. svårt.. men okey.
Hästarna är hyfsat igång.. faktiskt rätt bra oxå.
Vädret har tillåtit mkt snö plums.. grymt med pudersnö och bara skritta runt i den vita världen ❤️ 
(null)

(null)
Det har varit mkt skoj 

Nytt år med förhoppning om nya vindar..
Vindar utan Corona hade varit lite bra.
Även om jag faktiskt lärt mej sakta ner tempot och bara njutit av att aldrig behöva göra mer än det nödvändiga utan för gården & jobbet.
Igentligen har det nog räknats till lyx!
Lyx att hinna bara rensa & ordna upp runt omkring hus & gård..
Det har varit mysigt.. gett tid att reflektera,
Jag har nog gjort mera värdefulla saker i mitt liv än någonsin.
Allt har gått ett annat värde ❤️

Hur har du haft det?

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0