En fantastisk helg

Oj vilken häftig helg vi har bakom oss!!
50ård kalas & jobb ,, följt av soffhäng ❤️
(null)

(null)

(null)
Inte pjåkigt alls 🤣😅
Nu väntar en fullspäckad kanske lite mindre intressant vecka!
Mkt jobb och sånt som ska klaffa..
Faktiskt har jag en orolig magkänsla som jag helst inte vill känna.
Försöker intala mej att den släpper.. att jag har fel. 
Något jag inte gillar är min förmåga att känna på mej när något är fel 😑 
Nån enstaka gr är det väl okey.
Men när känslan inte går att få bort bara så där,, då är det oftast något jag bör ordna upp.
Men när veckan gått så lär jag kunna summera vad den känslan ville berätta.

Hoppas veckan köper på fint istället ❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0