Lite smått nedbruten

Solen bara skiner ikapp med att snön blir mjukare och försvinner..
Vårens ljus och lukter är på gång.
Fåglarna kvittrar ända in i sovrummet och katten flyger upp från sängen för att ligga på fönsterblecket och följa dem med blicken.

Men jag känner mej lite bortsprungen i mitt eget liv 😵‍💫 
Varit ledig hela 4 dagar & ändå lyckats ha tider & platser att passa varje dag 🤷‍♀️
Hur gjorde jag där månne … ler..
Nästa lediga dag är väl valborg med lite tur.

(null)

(null)
Avverkade 5mil på skoter igår Såå sjukt kul
Bara det att jag måste köpa en ny inför nästa säsong.
Den har så dålig matta så det är som att köra på såpbubblor.. efter ån som var lite vattenklött så gick den som en ål i vatten 🤣🤣. 
Inte riktigt bra..

Nåväl det var väl säsongen sista tur. 
Nästa år blir det nya tider 😍


Ha en bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0