Söndag

Ännu en fantastisk helg är på upphällningen.
Hösten är fantastisk 🍁🍂
Röda gröna gula färger,,alla skiftningar 
Jag har inrett sovrummet under helgen..
Oj vad svårt att veta exakt hur det ska se ut
Men det är klart nu för att kunna sova i
(null)

(null)
Nytt blandat med gammalt & antikt 😍
Saknar bara en kristallkrona till taket
En med silver/rostfritt.. 
dem jag sett är med guld el rosé färg

Dagens projekt blir koppling av torktumlare & tvättmaskin på rätt plats 
Och testkörning 🤪
Dem två små hallarna saknar sedan sin inredning. I tanken vet jag exakt hur jag önskar det.. vad det sen i slutändan blir får vi se

Mina hästar väntar på frukost 🍀
Ha en fin söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0