Slut som ett barn på julafton

Jösses vilken härlig känsla jag har i en jätte jätte trött kropp… 
Grymt stressad & nästan ångestladdad morgon utan någon anledning, kämpade jag igenom jobbet✅ 
Stressen hängde över som ett moln men jag körde ett hyfsat bra rygg pass på endast 35min innan jag for hem för att kasta i mej 150gr köttbiffar & ägg. 🤪
Kanske är det maten och den minskade mängden socker & kolhydrater som spelar hjärnan ett spratt.. 
hur som helst har kroppen faktiskt börjat släppa vätska..
Och vikten håller sej på samma siffror 👌
Jag bantar absolut inte. 
Fick sedan ett grymt jobbigt men välbehövligt träningspass på Krukan..
Det blir bättre & bättre ju mer jag inser hur lite jag kräver.. och slutar åka🥴👊
Det formligen rann svett ända innanför ridstövlarna 😝 
Konstigt nog så var all ångest genast över & energin var på mej igen..
Ibland behöver man bara den där sparken i baken & lite jävlar anamma så löser det sej 
🙏 för en fantastisk dag ✅

(null)
Färgen i ansiktet tog minsann ett tag innan den la sej 
Hästen han fick sej en behövlig dusch 🚿 och mys under ett härligt täcke 

Ha en fin fortsatt vecka mina vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0