Hösten har extremt fina färger

(null)
Det är så fint så det är svårt att beskriva !

Jag har fokuserat en del på vars min energi försvinner.. inte för att den är helt borta. Men jag är van det lilla extra varje dag.. 
Men någonstans på vägen har jag vant mej att ta det lugnt.. sitta i soffan och se på serie efter serie.. troligen tagit igen flera års "inte tittande"
Jag ljög definitivt inte när jag sa att jag hade tv 
Men att den fungerade mest som ett akvarium 😝
Nu däremot vet jag hur man slår på den och vad soffan ska användas till 👊✅

Ändå hinns allt som behöver göras på gården..
Grymt bra! 

Idag är hela långa dagen bokad för ridningar.. både nya elever & gamla.. svenska & finska .. en salig röra 😍
Det ska hoppas och dressyras.. 
blir en lång dag men innehållsrik 


Kram 🤗 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0