Fredag

Det är en lite konstig känsla inom mej..
Himlen har fått en ny ängel,, inte en nära bekant. 
Men en människa med väldigt stort ❤️
Och ett otroligt glatt humör.
Den sken igenom det mesta vid tillfällena vi sågs..
Jag tror att även om det är längesedan jag stått i det skedet av livet , så är det ändå allt för nära för att inte känslorna och minnena ska komma.
Hur dem efterlevande har det, deras otroliga styrka som måste fram. 
Hur varje dag är ett töcken,, alla minnen & allt som spelas upp som en bandspelare om o om igen..
Livet går inte i repris … aldrig någonsin kan du få tillbaks minutrarna som just passerat 
Skjut inte något framför dej.. säg vad du tänker,, även om det sårar för stunden.. den stunden kan ge dej meningsfulla dagar & år.
Det som är gjort går inte att återta.. bara begrunda & se vad du kunde ha gjort annorlunda. Men du har inget att ångra!
Gör du däremot inget el är tyst. 
Då har du massa att förlora… ännu mer att ångra. 

Det är fredag och jag tänker njuta av den likaså av alla dagar som gått..
Min vecka har varit riktigt bra..
Jag försöker bara skrapa ihop lite mod att orka bestämma mej för framtidens viktiga vägskäl.. om alla vänder höger.. kan jag ändå köra vänster? El är det bättre att korsa diket även om det blir en tuff start.. lyfter man inte bäst i motvind, sa någon!
Jag får sova på saken ett tag & se vad känslan blir då!

Ha en fin helg ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0