Se men inte göra

Tredje dagen i fångenskap.
Jag gör allt i min makt för att lyckas ta mej ut.
Men snoret & febern har fått ett järngrepp om mig.. 
När jag väl blev av med värsta snoret så tog febern tag..
Även nu försökte jag minsann vara steget före & ta Corona test utfiskning att✅ men det var negativt.. förvisso bra.
Men sen då.. febern gick ju att sova bort nästintill.. men då stiger ju behovet av rörelse..
Internet suckade Igår vilket inte riktigt låg på listan av bra saker..
Utan tv,utan göra så finns bara te ☕️ 🫖 och vila kvar.. enligt mej straff delux
Dagar utan jobb är så långsamma så klockan stannar
Fyra väggar massa fönster & en dörr jag inte får använda.(om jag tänkt bli frisk fort)
Tur att ett fönster visar nått trevligt 
(null)
En blöt vy av gegga & hästar.. 
undrar om det finns nåt trevligare än så?? Hiihii
Det är på gång in en ny häst i veckan.. 
så det finns lite att göra om jag bara tar mej ifrån denna lite sega förkylning/feber historia.


Så det kan gå 
Ha en fin dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0