4:e dagen i fångenskap

Påriktigt nu är det 4:e dagen i fångenskap..
Det börjar ta på psyket att sitta inlåst!
Jag har försökt med det mesta för att bli kvitt basiluskerna 
4:a långa dagar i fångenskap & straffets värld
Första dagen gick åt till att tänka det är över i morgon 🤪
Andra dagen blev ett uppvaknande av att jobba är inte aktuellt 
Där hann jag minsann hitta botten på alla tvättkorgar 🧺  och utöver tvätta onödiga saker som skor 🥴
Snacka om att inte ge efter ,, 
Jag är inte gjord för att ligga i soffan och chilla med Netflix 
Dem har skrattat gott åt mina klagomål här hemma…
Igår hittade jag nån riktigt äcklig ört sprit som jag tog före läggdags 🥱 och hör å häpna 
Idag känns det mkt bättre 
Det var nog rävgift delux.. borde ha tagit dubbel dos …ler… 
Jag saknar stallet, hästskit är en fröjd å kasta i skottkärran.
Springa mot klockan är en rolig utmaning.
Jobba är det bästa man kan göra.
Det man daglig dags klagar på är en droppe i havet helt plötsligt.
Tänk vad man lätt missar hur bra livet är..
Även om det regnat hela veckan så är allt det blöta och kalla där ute det jag mest saknar 

Ha en fin dag å njut av det du faktiskt har ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0