Återvänder

Nu har kraften återvänt..
Satt upp på krukan en 20-30min igår.
Då vet jag att det är ett friskhetstecken 🙏
Sjukt uttråkad av att inte orka mer än vara vaken i princip

Som terapi igår så städade jag av bänken i maskinhallen ,,, vilket var en salig röra!
Hur jag än tänkte så visste jag knappt vad dem olika sakerna var el hörde hemma!
Men bänkskivan syns & golvet oxå
Det är väl bara si sådär 5-7 Tim kvar av röran där inne!
Säg mej hur det kommer sej att det sparas målarfärg från 60talet? Lär knappast vara något att använda 🤔
Det finns Så mkt mera saker som jag faktiskt inte vet vad det är.. några grejer har jag klurat ut… som bok press ☺️  vad dem användes till i ett garage är större frågetecken ❓ 
Men det finns väl många frågor utan svar inte bara här …
(null)

Nu börjar snön lägga sej och det är lite ljusare ute än på senaste veckorna.
Mjukare att vistas ute!
Morgon kaffet är nästan slut & dagen börjas på Actic 
Ingen träning ännu men snart.. ett par dagar vila bara sen är det dags igen ❤️

Ha en fin dag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0