Otroligt mysigt

(null)
Hade jag haft en endaste liten gnutta aning av hur skönt det är med renoverat hus ... alltså  oj.. såååå många år sedan jag hade gjort klart det!
Känslan varje dag när snickaren trampar upp på vindan... och nyfikenheten att bara få komma hem från jobbet, för att bara få kika hur det ser ut ... ahhhhh . Som julafton måndag-fredag!! 
Jag kommer nog helt klart på en plan för att behålla snickaren i jobb...asgarv.. 
fast jag får nog panta burkar .... ta ett extra jobb.. leva på hårdbröd & vatten...
Sälja saker... börja cyckla istället för tanka bil..
Dricka vatten istället för bubbel...
Ja många bäckar små 😂😂🤷‍♀️🤷‍♀️
Men det är ju en grym börda som försvinner när mitt kråkslott inte ser ut som ett kråkslott... bara ett simpelt hus med en skata i ..ler stort..
För skatan hon är kvar i huset & har aldrig njutit så mkt av allt runt omkring som nu.
Men vågar man ens tänka tanken av lycka? 
El blir man tagen ner på jorden direkt?
Karma duschar jag i varje dag- funkar inte 😝

Ikväll väntar ett av veckans kanske sista gympass...
Så jag tankar mat & vätska.. 
och samlar fokus..

Ha en mysig kväll & njut när du Kan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0