Känns som regn i luften

Tänkte minsan sova länge .. inte ställa klockan.. låta hästarna dra sej dem med..
Jotjena! Vaken utan klocka, utan att behöva dra mej & frukosten redan uppäten & jag myser med morgon kaffet..
Kikar ut & får den där fräna känslan av vårens regn... det är pågång.. lite grått alldeles stilla ute, fast det blåser..
Nog har allt sin tjusning..
På något sätt väntar jag på dessaljusare tider.. så mkt är planerat .. tänk att jag faktiskt köpt mej en alldeles perfekt såmaskin 😍
Varför köpa hö när jag kan köra själv. 
Större och bättre ytor som sakta byggs fram Tim efter Timme i traktorn.. 
ungefär som husets andra plan 🙏
Galet att det blir två våningar.. och galet duktig är snickaren!!
Såå lätt att jobba med.. el som vanligt jobbar jag ju på idéer 🤷‍♀️ han bryter ner dem i verklighet ..alt. Förklaring som jag köper.
Påskens tema blir nog flytta runt att som går i huset... kasta allt du ej behöver.. även det du tror du behöver, men som inte använts på länge... 

Igår kväll orkade jag hacka bort is framför bastu dörren,, och avslutade fredagskvällen tidigt med bastu 
(null)

Hoppas du får en underbar helg 😘❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0