Jösses vad händer

Jag är uppe och pigg som en nötkärna .. inte händer det liksom när man ska till jobbet el bara måste kliva upp i tid en dag... 
solen visar sej strax över trädtopparna mot Finland vilket är riktigt fint
(null)
Själv bara myser jag på med kaffet ❤️

Igår passade jag på att strosa runt i nån butik jag behövde..
Lampor!! Wow✨✨ hur kul är inte det ..blink..
En av två kom med hem...
Resten av kvällen gick sen åt att fundera På om nummer två var knasig att lämna dit...
Sen påbörjade jag köpa in en skoteroverall åt L .. vilket jag redan sökt sedan början av dec.. rätt färg & storlek.. lycka till på den fronten... nu sa skoterfirman att detär slut på dem .. i hela Sverige .. vad fick jag reda på det så här sent 😝
Sååå nästa säsong helt enkelt...
Allt går inte enligt plan... 
Det börjar synas ett riktigt fint resultat på vindan... shit vad det känns 🙌
I stallet är det som vanligt ett steg fram 
desto fler bak ... rogivande arbete ... 😴😴
Bara njuta av dem få perfekta steg ..
Det måste vara någon slags snabbfacit på dåligt jobb... ler stort.. 
"""Det du gjorde lite halvdant tar dubbelt så länge att korrigera 
Än det du la dem där extra minuterna på från start!""""

Ha en fin dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0