Fredag och det känns bra

Sällan spelar veckans dagar någon roll alls .. jag lever ju mitt liv så som jag vill ha det. 
Och om det då är måndag .. ja då är det en bra måndag.. för annars vore det inte så så så,, ordet som passar 🤷‍♀️ 
Äh du vet om jag formar mitt liv till nöjdhet för min egenskull.. då !!! Då behöver man inte känna att nån dag är tråkig & desutom återkommer var 7:e dag!
Så Fredag alltså 😘😘✨✨
Har en spännande helg framför mej..
För det har jag bestämt!

Bygget går perfekt framåt... det är en otroligt häftig känsla.. teamworken .. jag säger liksom till om tanken hur det ska se ut.. snickaren bygger.. sååå bra sådet finns inte!
Hur svårt trodde jag inte det skulle vara att få till vinden.. skämigt egentligen.. att ingen ruskat tag i "pippilångstrump" tidigare .. & sagt åt mej på skarpen.. 

Här har badkars belysningen kommit på plats
(null)
Den går att få både ljusare och mörkare med dimmer 😍
Lite städ i helg & in med toa möbler..

Ha en fantastisk helg ❤️🙌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0