Minus en häst

Oj vad det rullar fort nu... ringar på vattnet.
Det ena ger det andra😬
Många gånger så funderar jag på hur livet igentligen är menat att bli..
Vem bestämde att magkänslan är en fantastiskt bra känsla.
Hursomhelst så har Adele åkt iväg idag till sina nya ägare..
En helt underbar familj & min känsla är så ..nöjd..
Alla hästar har sin ryttare ,
sin alldeles egna människa att mysa med
Nu fick Adele ett alldeles spesielt hem 
Där alla goda ting är tre😍
Ibland har är turen med !

(null)
Jag är sååå nöjd så jag inte ens var ledsen över när transportens lucka slog igen...

Tänk vad allt har en mening..
Just saying... ibland är det menat!!!
Vinden ligger bakom oss nu.
Vattnet är blankt & jaaaa allt är så grymt perfekt så jag börjar undra vars jag missat nått... 

Jag är oförskämt nöjd med mitt liv ❤️❤️❤️
Antagligen nöjdare än vad jag förtjänar 


❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0