Att vakna tidigt

Hur lyckas jag slöa bort en hel timme på oviktiga saker som att försöka somna om ,,el dricka mer kaffe,än vad som ens är gott,,fundera på varför jag inte sover längre en lördagsmorgon...
Min todo lista är fantastiskt rolig idag!!
Jag har lite ego tid 👌👌
Och ridlektioner🙌🙌 sååå kul...
Det är mina riktigt trevliga saker på listan..
Mindre kul är fortfarande målningen av vitrinskåpet.. hur kan det komma sej att det aldrig blir nog kul för att få det klart..suck!!

Hursom så hade jag några privat hästtimmar igår 😍 grymt kul!
Både på banan & i skogen!
(null)

(null)
Hur fin är inte skogen nu innan myggen vaknar..!!

Bygget börjar bli städ klart för att kunna slipa golv 🙌🙌🙏🙏
Kanske en dag att huset blir någorlunda färdigt🤔


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0