Vintern är vacker

Oj vad fint det börjar vara nu när solen kommit 
Det är bara kylan som stoppar en!
Men sakta blir det varmare för var dag som går
Livet återvänder 🤪
Första längdskids passet avklarat på 6 km 💪
Gnistrande sol mellan träden & svetten tryckande ... gav grym energi till att orka upp i sadeln idag ..
Igår var det longering på schemat 
Hästarna var lite smått stela efter veckans riktigt kalla dagar.
(null)

(null)
Men positiva till jobb utan ryttare

Snällaste vecktra har fått flytta till smådjursstallet & påbörjat sina pensionärs år..
Jag har därmed påbörjat minskning av hästar på gården & innan februari är slut så flyttar även Kanan.. 
Det blir tomt men bra med tid för att hinna rida mer på verksamhets hästarna..
Vilket jag inte tyckt jag hunnit med på det sätt jag önskar.
Coronan är inte bara negativ.. den ger även mej nya ögon att se med..
Tid är det enda som aldrig går att få igen..
Och tid är det vi alla har minst av.

Hur många gånger har jag inte börjat skriva här & blivit avbruten då tiden är knapp..
Nu kan även det bli bättre ..
Inget ont som inte har med sej något gott!

Ta hand om varandra för ni vet inte när det är försent ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0