Vädret ger mej huvudvärk

Den här tiden på året är jag mindre lycklig på att vakna till vinterlandskap 👀
Tyckte sängen var lite väl skön fast klockan ringde å ringde... snoosade lite väl länge!
Tills jag kom på att hästarna redan stod i hagen 🙏 jag har ju Nettan som redan fixat det.
Så en extra kopp kaffe & frukost så blir det nån timme hjärngymnastik med bokföring & fakturor & planering framåt som gäller!
Just nu så bara glider vi neråt i positiv anda.. det ena efter det andra ror i hamn., kanske nästan lite obehagligt fort 😬
Stallet är nästan fullbelagt... så när som på den som kommer snart.. 
håll i hatten men jag har ju försökt minska på antalet.. men det slår tillbaks som en bumerang 🙈 minus en blir tydligen 2 in !
Jag är värre än Pippi Långstrump på att räkna.
(null)
Adele har blivit helt grymt fin i hull nu ❤️
En riktigt härlig kombo med fullblod skulle jag tro 🤪

Ha en fin morgon ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0